Mondeling Examen

Zaterdag 13 juli

Maandag 15 juli

Dinsdag 16 juli.

De leerlingen moeten alle dagen beschikbaar zijn.

Belangrijk

• Inleveren originele certificaten: wanneer een kandidaat dit schooljaar opgaat voor een volledig diploma dient de kandidaat op de eerste dag van zijn/haar mondelinge examen de reeds eerder behaalde originele certificaten in te leveren bij de docent in de wachtruimte.
  • Te laat: wanneer een examenkandidaat te laat komt belt hij/zij direct naar de school om te dit melden bij de coördinator staatsexamens. Het is verstandig om het telefoonnummer van de school op te slaan in de mobiele telefoon. Let op, bij het Mondeling Examen mag je maximaal 5 minuten te laat komen na de start van het examen. Een examenkandidaat wordt na 5 minuten niet meer toegelaten tot de examenruimte.
  • Ziek: wanneer een examenkandidaat ziek is en daardoor geen examen kan doen, dan belt hij/zij direct naar school om dit te melden. In overleg met de coördinator staatsexamens kan er met een doktersverklaring een verzoek tot herkansen worden aangevraagd bij DUO voor een later tijdvak.
  • Identificeren: bij ieder examen moet de examenkandidaat zich identificeren met een geldige ID-kaart of paspoort. Geen legitimatie? Geen examen!
  • Roken: het is verboden om in en rondom de school te roken. Wanneer er toch gerookt moet worden, dient dat buiten het terrein van school en uit het zicht te gebeuren